Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~artdemi | użytkownik

imię i nazwiskoAgnieszka De. adresolsztyn zarejestrowany16.09.2007 @00:22:35 ostatnio na stronie03.11.2014 @16:39:01

Istnieją dwa powody, które nie pozwalają ludziom spełnić swoich marzeń. Najczęściej po prostu uważają je za nierealne. A czasem na skutek nagłej zmiany losu pojmują, że spełnienie marzeń staje się możliwe w chwili, gdy się tego najmniej spodziewają. Wtedy jednak budzi się w nich strach przed wejściem na ścieżkę, która prowadzi w nieznane, strach przed życiem rzucającym nowe wyzwania, strach przed utratą na zawsze tego, do czego przywykli.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty31 komentarze353 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~mountaineer    16.12.2010 @11:52:31
Jeśli praca wydaje Ci sie ciekawa prosze o ocene http://www.digart.pl/praca/5993892/zima.html
dziękuje bardzo!
_______
~obarekjakub    17.08.2009 @17:13:03
siema!
~LVP    28.04.2009 @15:55:39
dzieki ..:D

~hendrixJ    15.04.2009 @12:41:30
~maretenebrarum    19.02.2009 @11:55:41
Demi *******
~meizer    08.01.2009 @19:04:19
o witam witam dobra galeria pozdr.
_______
Meizer
~hendrixJ    08.04.2008 @22:35:06
~fsn    19.03.2008 @20:57:02
dzieki dzieki pozdro pozdro :D
~wer    26.02.2008 @22:54:45
pozdrawiam kuzynkę Kingi P.
_______
.to niezwykłe jak tu nisko przelatują chmury.czasem musze się schylać.
~szaman86    24.01.2008 @19:13:51
peace my sister! no ładnie sie zabunkrowałaś... i dopiero teraz sie ujawniasz=) fanki fresz galeryjka!
~fsn    24.01.2008 @17:49:16
Witamkogo ja tu widzę:P
~Gorannex    10.11.2007 @23:05:20
ale pewnie nic nowego nie powiedziałem :P
_______
"There's so many different worlds... so many different suns..."
~Gorannex    10.11.2007 @23:05:00
aha.. to może bardzo dużo zależeć od kliszy... jeżeli robisz zdjęcia na więcej niz iso 200 to zawsze będzie spooore ziarno...
_______
"There's so many different worlds... so many different suns..."
~Gorannex    10.11.2007 @23:02:38
ahmm.... dlatego ja robię sobie sam... Pozdrawiam również...
_______
"There's so many different worlds... so many different suns..."
~Gorannex    10.11.2007 @22:54:56
dziękuję za komment... u mnie jakośc też często pada.. w sumie sporo zależy od ujęcia... większość widoczków lezy.. a jakiego używasz sprzętu do skanowania..?
_______
"There's so many different worlds... so many different suns..."
~Komor    10.11.2007 @21:22:58
Dzięki
_______
Niech moc Szalonego Gówna i Szarych Bloków będzie z Wami
~sprzedawczynimarzen    29.10.2007 @21:45:09
dziekuje
wielki buziak
~Yoghurcik    29.10.2007 @19:46:44
co ty oszukujesz ze kobieta jestes?? haha nie no zartuje ona naprawde jest kobieta A ty wieesz ze musialem cos glupiego tu napisac
~kazetha    29.10.2007 @19:15:16
usunięto... dla mnie była bomba... bynajmniej urzekło mnie to wspaniałe ziarno juz w miniaturce... no cóż moze next time!
_______
Motylem byłem ale utyłem. =)
~horrorata    29.10.2007 @19:15:16
swietna galeria a zwlaszcza niesamowity klimat i pomysly
~olas3    27.10.2007 @21:36:23
dzięki
~hendrixJ    25.10.2007 @20:13:15
to straszne nie????moja modelka wyjechala a modela poszukuje chce zrobic jakies meskie akty ale wstydza sie czy co?:P
~waldekarch    18.10.2007 @00:01:01
hehe__pozdrawiam serdecznie!
_______
szczególnie polecam___ http://gluckskind.digart.pl/
~DooN    17.10.2007 @23:47:46
Gratuluje fotek Az sobie Ciebie poobserwuje Pozdrowionka
~Kamkashl    17.10.2007 @14:11:50
dziękuję
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt